Servis Lenovo čelí v současné době velké výzvě v podobě epidemie koronaviru COVID-19. Jelikož jsou servisní místa a technici v první linii a přímém kontaktu se zákazníky a jejich zařízeními, bylo nutné na tuto velkou výzvu dneška reagovat. Cílem je zachovat maximum služeb a současně přitom zajistit nejvyšší možnou ochranu zaměstnanců, zákazníků a obchodních partnerů. Mohou být přijata některá omezení, především u výjezdů k zákazníkům, pokud budou vyhodnoceny jako rizikové.
Reagujeme také aktivně na požadavky firem a institucí, které již přijaly různá omezení a řešíme s nimi individuálně postupy při poskytování podpory.
Pokud dojde k podezřením na nakažení nebo přímo pozitivním případům v rámci servisní sítě, budeme na to okamžitě a účinně reagovat.
Pro jakékoli dotazy nás neváhejte kontaktovat na Hotline 800 3536378.
OG_OCC_Lenovo_Services_COVID19 – na tomto odkazu najdete Závazná pravidla a postupy při poskytování servisu Lenovo.
Děkujeme za pochopení.
Tým OCC Lenovo Services