Lenovo Services - Portál české podpory Lenovo
Servis Lenovo čelí v současné době velké výzvě v podobě epidemie koronaviru COVID-19. Jelikož jsou servisní místa a technici v první linii a přímém kontaktu se zákazníky a jejich zařízeními, bylo nutné na tuto velkou výzvu dneška reagovat. Cílem je zachovat maximum služeb a současně přitom zajistit nejvyšší možnou ochranu zaměstnanců, zákazníků a obchodních partnerů. ...
Read more
Včera vznikla nová linka podpory pro zařízení řady Idea. Na rozdíl od předchozí placené, tzv. bíle, linky je nová linka zcela zdarma. Důsledkem této změny je nové číslo – 800 702 703, kde teď můžete nahlašovat závady zařízení řady Idea.
Read more
Redaktor Lenovo Blogu CZ se s námi podělil o své zkušenosti s reklamací zařízení rady Idea, popisuje podrobně jak postupovat při reklamaci a jak dlouho reklamace trvala. Celý článek si můžete přečíst zde.
Read more
Lenovo oznámilo, společně s Komisí pro bezpečnost, že hodlá vyměnit napájecí kabely některých svých notebooků IdeaPad vyrobených mezi únorem a prosincem roku 2011.  Lenovo všechny takto postižené modely souhrnně uvedlo v tiskové zprávě. Především se jedná o notebooky řady IdeaPad B/G/S/U/V/Z. Víc informací zde.
Read more